- Stillingstittel
- Innkjøper
- Arbeidsgiver
- Personalhuset
- Adresse
- Sted
- Haugesund
- Søknadsfrist
- Vi intervjuer fortløpende
Ønsker du å jobbe i et verdensledende havvind-rederi? Vi søker nå innkjøper
Vi søker innkjøper til en spennende rolle hos et verdensledende havvind-rederi. Du vil få ansvar for daglige innkjøp til eksisterende fartøy og bidra til effektiv drift av selskapets flåte.
Dette er en unik mulighet til å bruke din kompetanse innen teknisk materialadministrasjon og innkjøp i en fremtidsrettet bransje i sterk vekst.
Du vil bli en del av et sterkt team bestående av en innkjøpssjef og to andre innkjøpere.
Dette er i utgangspunktet en midlertidig stilling med varighet på mellom 2 og 4 måneder, men for riktig kandidat vil det være mulighet for forlengelse eller fast ansettelse etter endt periode.
Dine arbeidsoppgaver
- Utføre daglig innkjøp og sikre rett levering til selskapets eksisterende fartøy.
- Samarbeide tett med teknisk avdeling og leverandører for å sikre kostnadseffektive og kvalitetsmessige innkjøp.
- Bidra til effektiv materialadministrasjon ved hjelp av systemer som TM Master.
- Håndtere dokumentasjon og sørge for at alt følger interne prosedyrer og retningslinjer.
Ønskede kvalifikasjoner
- Erfaring med innkjøp, gjerne fra maritim bransje eller teknisk industri.
- Kunnskap om TM Master eller andre systemer for teknisk materialadministrasjon.
- Teknisk innsikt og forståelse
- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
Vi tilbyr
- En spennende rolle i et ledende selskap innen sin bransje
- Mulighet til å jobbe med dyktige og dedikerte kollegaer i et inkluderende arbeidsmiljø
- Markedsledende betingelser
Interessert?
Send inn søknad eller ta kontakt med Jonas Grønningen i Personalhuset på tlf 923 70 980, eller e-post jonas.gronningen@personalhuset.no