- Stillingstittel
- 1.linje support
- Arbeidsgiver
- Personalhuset
- Adresse
- Sted
- Kristiansand
- Søknadsfrist
- 30. januar 2025
Vi søker deg som brenner for å levere enestående kundeservice!
Teknisk kundeservice 1.linje support
Vi søker deg som liker utfordringer og elsker å skape gode kunderelasjoner. Du må være nysgjerrig og ha en forståelse for behovene til kundene. Vi ser etter deg som brenner for å levere god kundeservice, samtidig som du fungerer som en strategisk rådgiver for våre kunder. Du har evnen til å sette deg raskt inn i komplekse problemstillinger og finne løsninger som er tilpasset kunden. Du har høy arbeidsmoral, er serviceinnstilt og målbevisst. Du trives i et miljø med høyt tempo og motiveres av resultater.
Arbeidsoppgaver:
• Håndtere kundehenvendelser med fokus på presisjon og effektivitet
• Prioritere alvorlighetsgrad og registrere henvendelser i vårt ERP-system
• Løse saker på 1. linje og eskalering til 2.linje
• Følge opp saker og kunder
• Yte god kundesupport og identifisere muligheter for strategisk mersalg
• Levere teknisk systemstøtte via e-post og telefon, med vekt på problemløsning og kundetilfredshet
Kvalifikasjoner og egenskaper:
• Erfaring med kundesupport/kundeoppfølging
• Evne til å avdekke kundens behov
• Løsningsorientert og gode samarbeidsevner
• Brenner for gode kundereiser
• Erfaring med databaser og ERP-system er en fordel
• Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk, både muntlig og skriftlig
Vi kan tilby:
- Grundig opplæring
- Godt arbeidsmiljø preget av høy arbeidsmoral og glimt i øyet
- Utviklingsmuligheter
- Lokaler sentralt i Kristiansand
Ta gjerne kontakt med Elisabeth Hammersmark eller Henriette Iglebæk i Personalhuset for ytterligere informasjon.
Din CV og søknad registreres på www.personalhuset.no