- Stillingstittel
- Retail Consultant
- Arbeidsgiver
- Telia Norge AS
- Adresse
- Lørenfaret 1A
- Sted
- OSLO
- Søknadsfrist
- 15. januar 2025
Har du et talent og en interesse for salg?
Er du god på å bygge relasjoner? Har du jobberfaring fra butikk, kiosk eller bensinstasjon? Les videre!
Mycall søker en Retail konsulent for å styrke sin tilstedeværelse i ekstern retail (7-Eleven, Narvesen, Uno-X). Stillingen innebærer:
- Variasjon i daglige oppgaver og mulighet til å planlegge din egen arbeidsdag.
- Ansvar for å øke salget i ditt distrikt og nå mål.
- Bygge nettverk i bransjen med profesjonell og personlig utvikling.
- Daglige besøk til butikker for å påvirke ansatte og øke synligheten av Mycall.
- Optimalisere salg av Mycall sin merkevare, produkter og tjenester.
Du blir en del av Mycall Sales-teamet som jobber for å få flere kunder til å velge Mycall som mobiloperatør.
Dine ansvarsområder:
- Være bindeleddet mellom ekstern retail og Mycall, bygge gode relasjoner til kjøpmenn og ansatte.
- Regelmessig oppfølging av Reitan sine butikker i definerte regioner.
- Trene butikkansatte i merkevare, produkter og salg for å sikre kompetanse på Mycall.
- Være salgsstøtte, bygge lojalitet og entusiasme for Mycall sin merkevare og produkter.
- Rapportere til Sales Manager om innsikt og bidra til salgsfremmende tiltak.
- Sikre knirkefritt uttak av nye produkter/tjenester i samarbeid med butikk/forhandlere.
Mycall er kjent for å være genuint opptatt av kundene sine. Mycall er stolte av å være en hjelpende hånd for alle flerkulturelle kunder til og i Norge, og et uformelt arbeidsmiljø hvor de får ting raskt unna. Mycall ser etter deg som vil trives i et sånt miljø og som kan tilføre teamet enda mer positiv energi og kompetanse.
Stillingen vil formelt rapportere til Salgsdirektør, Head of Sales, men vil i det daglige jobbe tett med Sales Manager for Retail.
Vi søker etter noen som:
- Er en naturlig selger som er lidenskapelig opptatt av å bygge relasjoner.
- Er en positiv og omgjengelig relasjonsbygger.
- Trives med høy fart og endringstakt.
- Liker å lære og å hjelpe andre å lære.
- Er en god kommunikator som evner å få med deg andre på dine løsninger/mål.
- Er god til å identifisere utfordringer og komme med forslag til løsning.
- Tilnærmer deg problemstillinger på en strukturert måte.
- Har førerkort klasse B og tilgang på egen bil.
- Trives med å kjøre lengre bilturer.
- Har erfaring fra retail eller salg.
- Har høyere utdanning innen relevant fagområde, eller arbeidserfaring som kan kompensere for dette.
Arbeidstid: 50% stilling
Startdato: Så snart som mulig eller etter avtale
Arbeidsplass: Oslo, men vi gjør oppmerksom på at stillingen krever mye reisevirksomhet i Norge.
Kort om Mycall:
Mycall, etablert som Lebara i 2001, er Norges ledende merkevare som retter seg mot det flerkulturelle segmentet og er den raskest voksende aktøren i prepaid-markedet. Med en mangfoldig kundebase som ringer til over 160 land hver måned, tilbyr Mycall kundeservice og kommunikasjon på flere språk. Mycall er organisert sammen med OneCall under Telia, med stor selvstendighet. Mycall har en strategi for å være det beste stedet for kunder, ansatte og eiere, og består av erfarne medarbeidere og ny kompetanse. Telia Norge, en del av Telia Company, er Nordens største mobiloperatør og bruker merkevarene Telia, OneCall, Mycall og Phonero i Norge.
Kjenner du at dette kan være noe for deg? Men er usikker på om du vil søke, søk likevel!