AdmMit AS logo

Søk på stillingen

Stillingstittel
Kunderådgiver
Arbeidsgiver
AdmMit AS
Adresse
Sandeidsjøen 27
Sted
SANDEID
Søknadsfrist
11. november 2024

Tilbake til jobbsøk

Vil du skape verdifulle kundeopplevelser i et markedsledende teknologiselskap?

Dette er en unik mulighet for deg som er dyktig på å skape relasjoner og som ønsker en nøkkelrolle i selskapets videre vekst!

AdmMit er et ledende digitalt styringssystem som hjelper bedrifter med å forenkle og digitalisere prosesser knyttet til personell og materiell. Vi har over 300 kunder og 14 000 aktive brukere over hele Norge, med en solid posisjon i transport- og entreprenørbransjen, samtidig som vi nå utvider til nye markeder.

Som kunderådgiver i AdmMit vil du ha ansvar for å bygge og opprettholde gode relasjoner med våre kunder, samtidig som du sørger for at de oppnår maksimal verdi fra våre tjenester. Som bindeleddet mellom kundene og vårt produkt, er dine mellommenneskelige ferdigheter og evnen til å skape tillit avgjørende.

AdmMit er i en spennende vekstfase, og du vil få stor frihet til å påvirke kundeopplevelsen og bygge langsiktige samarbeid. Vi er stolte av å jobbe i et inkluderende og motiverende arbeidsmiljø; vi gleder oss alltid til å komme på jobb og løse oppgaver sammen med gode kolleger og spennende kunder.

Dine ansvarsområder:
  • Videreutvikle eksisterende og knytte nye kundeforhold
  • Gi opplæring og støtte til kunder, og jobbe målrettet for å sikre høy kundetilfredshet
  • Samarbeide tett med utviklere, konsulenter og drift for å sikre en god og helhetlig brukeropplevelse.
  • Kontinuerlig fokus på oppfølging og forbedringsarbeid

Hvem er du?
Med på laget ønsker vi en relasjonsbygger som evner å skape tillit hos kunder, og som er strukturert og selvstendig i håndteringen av ulike kunder og prosjekter. Du er nysgjerrig og løsningsorientert med god systemforståelse. Som en proaktiv og selvdreven person har du fokus på å levere resultater som skaper verdi for både kunden og selskapet. I tillegg har du sterke kommunikasjonsevner, og kan forklare tekniske løsninger på en enkel og forståelig måte.

Vi tilbyr:
  • En sentral rolle i et selskap i vekst, med mulighet til å påvirke selskapets utvikling
  • Frihet til å forme egen arbeidshverdag og arbeidsmetoder
  • Utviklingsmuligheter både faglig og personlig, med tilgang til kurs og kompetanseheving
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med stor takhøyde og engasjerte kolleger
  • Markedsledende betingelser, inkludert hytte- og bilordning
  • Fokus på balanse mellom jobb og fritid, med blant annet fri trening og sosiale arrangementer som teambuilding-turer

Vil du være med å forme fremtiden i et spennende teknologiselskap i vekst?
Søk på stillingen, så hører du fra oss!

AdmMit har også kontorer i Bergen og Oslo området. Vi ønsker også søkere på disse lokasjonene.

For mer informasjon, kontakt Jonas Grønningen i Personalhuset, tlf. 923 70 980, eller e-post: jonas.gronningen@personalhuset.no
 

Om arbeidsgiver

AdmMit tilbyr et digitalt styringssystem som gir bedrifter på tvers av ulike bransjer – en enklere hverdag. Vi leverer innovative løsninger som gir ledere full kontroll over personell, materiell, HMSK, timer og fakturering. Med over 300 kunder og 14 000 brukere i hele Norge er vi en pålitelig aktør som setter kvalitet og gode kundeopplevelser i fokus. I AdmMit rekrutterer vi etter prinsippet "Hire for attitude – train for skills", og vi er alltid på utkikk etter de rette personene.

Kontaktperson(er)

Jonas Grønningen

Jonas Grønningen

Rekrutteringsrådgiver
jonas.gronningen@personalhuset.no
+4792370980
Tor Skjoldal

Tor Skjoldal

Avdelingsleder Personalhuset Haugesund
tor.skjoldal@personalhuset.no
+4798295148