Hjelpemiddelspesialisten AS logo

Søk på stillingen

Stillingstittel
HMS- og Kvalitetsansvarlig
Arbeidsgiver
Hjelpemiddelspesialisten AS
Adresse
Rosenholmveien 22
Sted
OSLO
Søknadsfrist
18. oktober 2024

Tilbake til jobbsøk

Vil du jobbe med kvalitet og HMS i et selskap som gjør en forskjell?

Hjelpemiddelspesialisten AS søker en engasjert og dyktig HMS- og kvalitetsansvarlig som vil være med på å sikre høy kvalitet  i våre produkter og tjenester. Vi er en ledende aktør innen tekniske hjelpemidler for barn, ungdom og voksne med spesielle behov. Selskapet er i vekst, og i den sammenheng ønsker vi nå å styrke vårt team med en dedikert fagperson.

Arbeidsoppgaver:
  • Overordnet ansvar for HMS, kvalitet og HR herunder også videreutvikling og oppdatering av systemene innenfor disse områdene
  • Gjennomføre internrevisjoner og vernerunder for å sikre etterlevelse av ISO standarder (ISO-9001 og ISO 14001) og øvrig relevant regelverk, herunder også å være hovedkontakt mot ISO-revisor
  • Løpende oppfølging, rapportering og videreutvikling av forhold knyttet til HMS, kvalitet og HR
  • Bidra med informasjon til kunder og leverandører ved forespørsler angående vårt arbeid knyttet til kvalitet, miljø og HR
  • Overordnet ansvar for etterlevelse av personvernregler (GDPR)
  • Kontaktperson opp mot diverse driftskontrakter og bistå resten av administrasjonen med forefallende backoffice oppgaver ved behov
  • Ansvarlig for bærekraftsrapportering og redegjørelse etter åpenhetsloven, herunder også sikre utførelse av leverandørrevisjoner

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:
Du har noen års erfaring med tilsvarende arbeidsoppgaver. Du har relevant høyere utdannelse på bachelornivå, men lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse. Du er initiativrik, fleksibel og analytisk med god struktur. Du er kompetent og besitter fagkunnskap innen HMS- og kvalitetsområdet. Da vi jobber sammen som et team, er det viktig at du evner å bidra også utenfor det som er kjerneoppgaver.

Vi tilbyr:
  • En spennende og variert arbeidshverdag i et selskap i vekst
  • Mulighet til å påvirke og videreutvikle selskapets HMS- og kvalitetsarbeid
  • Et godt arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
  • Konkurransedyktige betingelser med gode forsikring- og pensjonsbetingelser
For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Jan Arve Brendberg i Personalhuset Search & Selection på mail jab@personalhuset.no

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i vårt rekrutteringssystem.
Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte. 
 

Om arbeidsgiver

Hjelpemiddelspesialisten AS arbeider for å gi kundene våre den høyeste kvalitet og kompetanse på de beste produkter for funksjonshemmede. Siden 1997 har vi i Hjelpemiddelspesialisten hatt fokus på å gi kundene våre den høyeste kvalitet og kompetanse på de beste produktene. Vi legger stor vekt på å bygge relasjoner og kvalitetssikre alle ledd i bedriften.

Kontaktperson(er)

Jan Arve Brendberg

Jan Arve Brendberg

Direktør Search & Selection
jan.arve.brendberg@personalhuset.no
+4794006628