- Stillingstittel
- Prosjektkoorinator
- Arbeidsgiver
- Personalhuset Bergen
- Adresse
- Ågotnes, Norge
- Sted
- Ågotnes
- Søknadsfrist
- 25. april 2025
Prosjektkoordinator
Er du klar for en utfordrende og variert stilling som Prosjektkoordinator? Vi ser etter en person med gode kommunikasjonsferdigheter og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig, som kan bidra til å forbedre interne prosesser og til høy kundetilfredshet.
Ansvarsområde:
-
Bindeledd mellom kunde og produksjon, veilede kunder og ivareta kunderelasjoner.
-
Ordreregistrering, ordrebekreftelse, dokumentasjon, prising, fakturering og statusoppdatering.
-
Produsere jobbpakker, samarbeide med formenn, bestille produkter og kontrollere tilgjengelighet.
-
Timekontroll, fakturering og fakturakontroll, forberede økonomimøter, delta på prosjektmøter, og bistå reisende operatører.
-
Bidra til digitalisering av ulike oppgaver / prosedyrer.
Kvalifikasjoner og egenskaper vi ser etter:
-
Erfaring fra lignende stillinger.
-
Grunnleggende fagkunnskaper om industrimalerfaget er en fordel, men opplæring vil bli gitt.
-
Gode dataferdigheter MS Office pakken og ERP system
-
Relevant utdannelse/kurs/erfaring innen prosjektledelse eller tekniske fag, sertifisering innen Prince-2 eller lignende er et pluss.
-
Du har gode kommunikasjonsferdigheter og stå-på-vilje.
-
Du har interesse for faget, evne til å lære og vokse i stillingen,
-
Du mestrer godt stress og kan ta raske beslutninger og gjøre gode prioriteringer.
-
Du bidrar til en positiv utvikling av arbeidsmiljø og kultur.
-
Du er lojal til interne prosesser og bedriftens mål og reglement
Hva kan du forvente?:
-
En uavhengig stilling som rapporterer til avdelingsleder, med stor grad av autonomi.
-
Et dynamisk arbeidsmiljø med høyt tempo og teamarbeid med fokus på kommunikasjon og måloppnåelse.
-
Initiativ til videreutvikling og ansvar for egen læring.
-
Konkurransedyktige betingelser
-
Oppstart snarest
-
Varighet 6 mnd med gode muligheter for langvarig/fast stilling
Høres dette interessant ut? Ta kontakt snarest!
Om arbeidsgiver
Vi er et rekrutterings- og bemanningsbyrå i Bergen som leverer skreddersydde løsninger til hele Hordaland.
Hos oss finner du engasjerte og dyktige rådgivere. Vi har god kunnskap og kjennskap til næringslivet i hele Hordaland-region. Vi er inndelt i team for å best kunne bistå våre kunder og medarbeidere. Dermed sikrer vi at du får kontakt med rett person, uavhengig av hvilken bransje eller fagområde du trenger rekrutterings- og bemanningsløsninger.
Personalhuset, avdeling Bergen holder til i hyggelige lokaler i Solheimsgaten 11, 3. etasje (Skipsbyggerhallen).